Margo Pack po raz kolejny walczy o tytuł Przedsiębiorstwa Fair Play

Dla komisji oceniającej najważniejsze będą: wewnętrzna organizacja pracy, utrzymywanie pozytywnych relacji ze społecznością lokalną oraz dbałość o środowisko. A w tym zakresie Margo Pack od lat wyznacza standardy.

Polska Fundacja Promocji i Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw powołała program Przedsiębiorstwo Fair Play, aby nagradzać właściwe postawy polskich przedsiębiorców działających w służbie etyki i kultury pracy.

Tytuł Przedsiębiorstwa Fair Play – przyznawany corocznie na wieńczącej każdą edycję Wielkiej Gali Finałowej – gwarantuje klientom, że wyróżniona firma jest godna zaufania. Laureaci programu z łatwością radzą sobie w przetargach i konkursach ofertowych, wraz z otrzymaniem tytułu stają się bowiem rzetelnym, wiarygodnym partnerem biznesowym.

Margo Pack uczestniczy w programie Przedsiębiorstwo Fair Play od 2013 roku. Obecnie firma jest na półmetku ocen komisji. Program przebiega w dwóch etapach: firma zostaje oceniona przez komisję regionalną i ogólnopolską, w skład których wchodzą przedstawiciele samorządów gospodarczych, administracji, banków, oświaty, organizacji przedsiębiorców i organów podatkowych. Całość nadzoruje kapituła honorowa tworzona przez autorytety ogólnopolskiej gospodarki.

– W Margo Pack od początku jesteśmy przekonani, że biznes i etyka nie są ze sobą sprzeczne. Szanujemy naszych kontrahentów, dbamy o zadowolenie i poczucie bezpieczeństwa pracowników, troszczymy się o środowisko, produkując w pełni biodegradowalne opakowania. Cieszymy się, że wraz z udoskonalaniem się firmy, pozyskiwaniem nowych klientów i poszerzaniem kompetencji zachowujemy wartości spójne z ideą Programu Przedsiębiorstwo Fair Play – mówi Marek Pelc, współwłaściciel Margo Pack.